Doprava zdarma:
Pro ČR - od 500 Kč!
Mimo ČR - od 1 500 Kč!
Nejnižší poštovné pro Váš spokojený nákup!
do 9:30.
do 12:00.
AKTUÁLNÍ AKCE:
Za každých 2 500 Kč Citron silice ZDARMA! (za 5 000 Kč 2 ks, atd.)
Za každých 4 000 Kč Vrbovka tobolky ZDARMA! (za 8 000 Kč 2 ks, atd.)
Odměňovat Vás za nákupy je naše radost.
Akce platí do 31.5.2023
Vyhrazujeme si právo AKCI kdykoliv zrušit či změnit. Děkujeme za pochopení.
Náš blog: Psychika:
Recenze našich zákazníků:
"S obchodem jsem byla velice spokojena a doporučila bych ho každému. Byla dodržena cena i termín dodání. Komunikace eshopu byla vynikající dalo by se říct nad 100 procent. Opravdu vřele a upřímně doporučuji." W.
Nakupuji zde již třetím rokem a opět dávám palec nahoru. Pro mě absolutní špička :o). S.
Náš tip:
Euniké Pink Grape 4+1 zdarma:
3x Euniké Scarlet + Vavřín silice zdarma:
Přírodní šampon na podporu růstu vlasů:
Přírodní parfém pro ženy Frey:
Topvet Ostropestřec mariánský tobolky:
- Úvod
- O NÁKUPU
- Obchodní podmínky
- Formulář - reklamace
Reklamační protokol
Prodávající:
Mgr. Radek Josefus
Liptál 58
Liptál
756 31
IČ: 88532429
Tel: +420 777 614 911
E-mail: prirodoukekrase@email.cz
Jméno a příjmení kupujícího: …..................................
Adresa kupujícího: ….........................................................................
......................................................................................................
Kontaktní údaje kupujícího (telefon, email): ...............................................
…............................................................................................................
Název reklamovaného zboží: .....................................................................
..............................................................................................................
Číslo šarže: …..........................................
Cena produktu: ….........................
Datum expedice: …..........................
Číslo dokladu (faktury): ….....................................
Kupující reklamuje z důvodu: ..............................................................
…........................................................................................................
…............................................................................................................................................................
Kupující požaduje tento způsob vyřízení reklamace: ............................................
...............................................….....................................................................
…............................................................................................................................................................
Datum: …................................
Podpis zákazníka: Podpis příjemce:
…................................ ......................................